Ftse Trading Strategier Og Tips


Avhengighet og hvorfor så mange Index Traders ende opp Losers. Q Hvorfor miste så mange FTSE spreadbetters penger. Jeg er ny for å spre spill og vite det grunnleggende, i dag var min første dag trading og hadde et stort tap jeg vil ha råd om hvilken vei FTSE vil flytte i morgen Også noen andre tips du kanskje har, vil hjelpe meg mye. Det er bare tre ting du trenger å mestre. Kapitalhåndtering. Exit strategy. Entry strategi. Etter at det er et stykke kake Ordren kan virker rart, men IMHO det er ikke. Det er enkelt, men det er ikke jeg er redd, det har du for mye å lære. Noen kan si at du ikke handler en krone før du har forsket i flere måneder, jeg vil si begynne med å bo veldig liten - 0 10p - 0 50p per handel Jeg finner deg lære mer ved å risikere noe, omend bare små mengder En leksjon jeg har for deg bortsett fra alle som tenker at dette spillet er enkelt, og alle blir brent i tidlig, er å lese Følgende artikkel. Og som en side av svært få dag handelsmenn som sprer innsats ces på daglig basis tjene penger Og her er hvorfor de fleste dagene handelsindeks spreadbetters mister penger. Spread på rullende FTSE er 2 poeng. Hvis du åpner og lukker en handel per dag på den rullende FTSE ca 250 handelsdager, vil du ha betalt 250 2 500 provisjonsspredninger Det er som å overleve markedet med 8 500 nivåer på FTSE 100. De fleste fondforvaltere har problemer med å bare matche det. Og la ikke glemme finansieringskostnader Hvis en spreadbetter forlater åpne posisjon over natten i 100 dager i året, han trenger å overgå markedet med ytterligere 35 poeng. Personlig vil jeg gjerne at annonsene som spreadbetting selskaper plasserer på børsmeglere og andre nettsteder, hvor de tilbyr påloggingsbonuser, forbudt. De er glade for å tilby 100 gratis til nye kunder fordi de vet at det er jordnøtter i forhold til hva de fleste klienter vil miste. Mitt råd er å handle på lengre sikt. Det er mer forsiktig å spre bud på indekser med tidsrammer målt i uker eller måneder ikke timer og jeg har noen modus St suksess på denne måten, handler jeg bare i en retning for tiden FTSE ned og handel mars kontrakter gjennomsnittet opp og ned, lukke ut på veien som det passer og spør meg selv spørsmålet. Er det sannsynlig at i mars vil posisjonen min vise et anstendig resultat FTSE 6000, og hvis det går 7000 i mellomtiden, har jeg nok margin til å finansiere posisjonen. Nøkkelen er tålmodighet, sunn fornuft og nøye beregning og overvåking av innflytelse. QI har mistet for mye penger dag handel FTSE. Indices and Oil er noe jeg mår å holde unna fra når jeg slått av min FTSE stillinger Det er der jeg har mistet mest penger og jeg tror jeg vil fortsette å miste pengene mine hvis jeg fortsetter å gjøre dem, kan jeg til og med lukke FTSE-stillingene mine med tap hvis jeg bare skal gjøre det slik at jeg kan komme seg ut av dem, jeg er mer sikker på aksjer, og tror også at planen min vil fungere veldig bra dersom jeg følger riktig besluttet at jeg ikke vil forkorte noen aksjer, men bare går lenge på dem. Jeg skal gjøre mesteparten av min egenkapital når jeg kjøper FTSE som i januar - Liam. A Liam, har du handlet aksjer, midler eller ETFs mye. Eller hvor ofte har du vært nede og hvordan gjorde det du reagerer En av de vanskeligste tingene med kortvarig handel styrer dine følelser, og indeksene er de vanskeligste tingene du kan spre på. Hvis du ikke har mye erfaring med handel, så går du direkte inn i spread-spill, Dow og FTSE er som å spille en flysimulator blir deretter satt i piloten s sete på Shuttle Du må være i topp 1 av luftvåpen piloter uten trening for ikke å krasje og brenne. Du bør være så komfortabel og godt trent, dag handel bør være kjedelig jobb, hvis det ikke er du ikke god nok til å leve på det Du kan tro at du er god nok Du kan lage 5 handler, 4 av dem vellykkede, men den dårlige du blir stoppet, og du har gjort et tap for dagen Etter et par uker tar du opp innsatsen med et bedre system og markedet vender mot deg Nå er du tusen ned Noen uflaks, og du er tre grand down. Now du handler på frykt, gjør irrasjonelle og dyre feil til Din konto er slettet og du er en unh Appy, brutte fyr. Da skjønner du at du burde ha lyttet til alle som sa at dagshandelen ikke var en god ide, og du regner ut hvor lenge du skal jobbe for å redde alle pengene igjen. De fleste eller alle handelsmenn som gjør noen penger er fagfolk med mange års erfaring. Prøv papirhandel med ETX Capital i 6 måneder og se hvordan du kommer videre. Markedet vil fortsatt være her - Enten det eller fikse en sum penger i hodet ditt som du er villig til å tape Hvis du mister det lukker så kontoen din og legger alt på for å oppleve. q Ikke handle INDICES, det er bare en lotteri. Det er bare et lotteri, med mindre du har en bunnløs pit med kontanter, vil du bli marginerte før du kan si Jack Robinson, en Et stykke nyhet fra Fed kan flytte DOW 200 poeng i en nanosekund vet. Jeg må være uenig med poenget du gjør angående indekser, volatiliteten på DOW er 1 07 sammenlignet med å si 4 57 på DGO, 1 21 på DTY. Så derfor kan man argumentere for at DOW er en tryggere handel, feilen mest gjør er ikke h aving midler til å handle indeksene til sitt fulle potensial En 1-punkts spredning kontrakt på Dow på 12115 eksempel tallet gir deg eksponering av 121,150 uten noen stopper full margin åpenbart er det ikke mange spillere som kan gjøre det, så derfor er de Til nåden av spillestedet ved det aktuelle firmaet har jeg hatt mer stressende handler på enkelte selskaper i løpet av tiden. De fleste handelsfolk som handler med DOW, utgjør å være tapere, men av en annen grunn hvis du tar stilling til DOW med 20 poeng stopp, forventningen din skal være en avkastning på 60 poeng 3 1 risikovederlag Gjennomsnittlig intradag-bevegelse av DOW er 110 poeng, så sannsynlig er det at du vil fange 60 av dem i ett trekk. Det er lite usannsynlig, og dette er hvorfor de fleste mister. Jeg er redd for at min kone har blitt avhengige av å spre spill. Won t snakke om det. Vi kunne miste alt jeg tror ikke hun forstår risikoen. Det beste å gjøre her er å finne ut hva din egenkapital er og utfør noen beregninger s for å sikre at du ikke risikerer mer enn 1 av disse pengene på en enkelt handel. I hovedsak bør beregningene dine gi deg mulighet til å formatere riktig inn i markedet i forhold til kontoens egenkapital og stoppe tap som bør utarbeides i forhold til volatiliteten til hva du er trading. I vet at jeg har snakket om det i forhold til deg selv når det faktisk er din kone å gjøre dette, men det er viktig at du forstår risikoen hvis hun ikke hørte du. Du nevnte at hun er avhengige, noe som er bekymringsfullt - selve forslaget betyr at hun sannsynligvis er gambling og ikke handler En handelsmann med negativ følelsesmessig respons på markedet er en veldig farlig, men synes Nick Leeson og nylig Jerome Kerviel Så ja, du kan miste alt og, på grunn av innflytelsen, ende opp i gjeld. Har du lagt merke til, mens kona er i handelen, ringer alle telefonsamtaler fra spreadbet-firmaet om margin. Hvis det er tilfelle, må du snakke med kona om dette, uansett som det betyr at hun mister mer enn hennes første depå osit. Try å forstå at følelsene som går med å tape penger er en sterk følelse av feil og angre På den måten foreslår hun at hun ikke gir opp, bare prøv med mindre penger du kan spre for 50p et indekspunkt med noen firmaer til hun blir lønnsom handel Så øker størrelsen i trinn Lyder for meg som om du må ta på Risk Manager s rolle. QI skylder 9 5k på marginanrop fra noen måneder siden, som jeg ikke har noe håp om å betale tilbake - det går nå til retten . Dette er første gang jeg har vært i denne stillingen, kan det være en CCJ eller verre. Vil juridisk representasjon hjelpe eller være et nytt sløsing med penger. Jeg har allerede tilbakebetalt 4k som gikk på kredittkort. De ville ikke tilby et oppgjørssaldo eller ville de fryse renter Og vil dette begrense meg fra å spre spill i fremtiden Eventuelle forslag velkommen Mange takk. Jeg mistenker at hvis det gikk til retten, vil du være i stand til å gjøre et arrangement for å tilbakebetale dem, og interessen enten fryst eller slettet av, jeg tviler på at du vil være i stand til fortsett spre spill under ditt navn til det er betalt selv. Få e-postoppdateringer, det er gratis. Mine kunder vinner på omtrent 70 av deres bransjer. Min strategi er svært lønnsom i ALLE markedsforhold. Gjør full-time trading fortjeneste bare handel deltid. Velkommen til Mark Austin Trading produsent av MAGNETIC FTSE Service. En handelstjeneste dedikert til FTSE 100-indeksen. Jeg har lykkes med å handle FTSE 100 i over 10 år nå, og bor for tiden på den vakre øya Koh Samui. Jeg konsentrerer meg bare på FTSE 100-indeksen og over 10 årene har bygget opp et vell av kunnskap om hvordan man kan handle dette markedet med suksess. Målet med denne tjenesten er å gi et unikt innblikk i hvordan en profesjonell handler går om sin virksomhet. Alle grader av risikostyring, marked analyse og pengestyring vil bli kommunisert så vel som teknikkene for å gi deg en kanten på markedet. I tillegg vil du også få eksklusiv tilgang til høy sannsynlighet FTSE handler hver vi Jeg, slik at du kan tjene som jeg gjør. Åpen beliggenhet i denne delen av verden gir meg en fordel over tid Markedene åpner her klokken 14.00, noe som betyr at jeg har god tid før handelsdagen for å analysere markedet og velge riktig FTSE handler for deg. I gjennomsnitt ser jeg etter minst 2-3 FTSE handler hver uke. Her er hva mine medlemmer sier. Mark Austin Trading er nå etablert som en av Storbritannias s premium trading services og her er hva våre medlemmer har å si. Mark jeg må bare si at du blåser meg bort kompis på hvor bra du er med FTSE Det forundrer meg bare på hvordan du bare vet nøyaktig hva det gjør i utgangspunktet hele tiden Hvis bare en dag kunne jeg være halvparten av handelsmann du er, jeg ville være mer enn glad. Great arbeidskammerat, en annen fantastisk handel igjen i kveld Hvis bare jeg kunne holde handler lenger, ville jeg tjene så mye penger jeg tror det bare kommer med tid og erfaring. Gode ting og hva du og Cam teach er virkelig stor kompis og det virker virkelig. Det er mye virkelig ordinarie y lærer programmer der ute, men dette er det beste jeg har sett Og å gjøre det du gjør hver dag i det levende rommet, det tar mange baller, men du er fin på det. Jeg er bare veldig heldig at jeg har funnet deg blokker Hvis du og Cam er på Gold Coast en dag vil jeg rope dere et spill golf på det beste kurset her og et dusin øl. Flott arbeid Mark. Jeg har vært abonnent på tjenesten i rundt et år nå, jeg ville bare takk for at du har endret handelen min fra en dyr hobby til en lønnsom virksomhet. Jeg gratulerer deg med måten du har utviklet tjenesten med flere tips og råd om hvordan du handler og innsikter om tankene til handelsmenn. Gratulerer nytt år til deg Takk for den fremragende servicen du har gitt dette året jeg er en bedre handelsmann nå enn jeg var i begynnelsen av 2011 - og det er i stor grad ned til din innflytelse Her er en god, sunn og velstående 2012 DAVE. RISK ADVARSEL DISCLAIMER. Tips, anbefalinger og forslag gitt her er av nødvendighet, generelt. De kan ikke forholde seg til investorens individuelle omstendigheter. Enhver som vurderer å følge anbefalingene som er inkludert her, kan ønske å søke uavhengig råd fra en Financial Services Authority godkjent Aksjemegler eller Finansiell rådgiver Vi kan ikke holdes ansvarlig dersom enkeltpersoner har tap ved hjelp av følgende tips i denne rapporten, og vi forventer heller ikke å dele i gevinster. Investeringsverdien kan gå ned og opp. Fortiden er ikke nødvendigvis en veiledning til fremtidig utvikling. Investering I aksjer kan du miste deler eller hele din kapital, selv om potensiell avkastning er teoretisk ubegrenset. Forskjellen mellom kjøpet pris og salgspris for mindreaksjer kan være vesentlig Fortjeneste ved handel med aksjer kan være skattepliktig - nivået på skatt og grunnlag for avdrag fra skatt kan endres Endringer i valutakursene kan ha en negativ effekt på Verdi eller pris på en investering i sterlingstilstand dersom den er denominert i utenlandsk valuta Finansiell Spreadbetting og / eller Binærspilling er per definisjon en høyere risikoinvestering, hvor tap er potensielt ubegrensede Vær oppmerksom på at vi kun gir anbefalinger med hensyn til binære spill, en form for fast odds-spill Du er fri til å handle med å investere på noen annen måte, men vi gir ingen råd i så henseende. Alle betting trading som du investerer, gjør du på egen risiko. Vær oppmerksom på at fast odds-spill ikke er regulert av Financial Services Authority Gambling er høy risiko og Magnetic FTSE Trading Service, og deres forfattere og redaktører kan ikke holdes ansvarlige for eventuelle monetære tap som oppstår før innsats eller i tvil om en s til hensiktsmessigheten av disse anbefalingene søke uavhengig råd Transaksjoner i finansielle kontrakter medfører høy risiko Aldri innsats med penger du ikke har råd til å miste Vennligst spill spill ansvarlig For mer informasjon og råd besøk. Opphavsrett 2013.Med Londons LAZIEST TRADER. Call trading Fra så lite som 10 minutter om dagen jobber. Den Laziest fondet trader i London, Rob Colville, har mentorert over tusen mennesker over hele verden for å handle uten problemer og lønnsomt i sin stil. Du kan også gjøre det samme. Grab dine gratis bøker og videoer. til mitt nyhetsbrev og kreve dine GRATIS Forex Trading-videoer og 5 raske måter å bli høyt lønnsomme i Forex Trading eBook. Forex Trading. How å Trade FTSE 100. Vil du vite hvordan du kan handle FTSE 100 profitt. Lytt opp fordi du kommer til rett sted Ikke bare vil vi fortelle deg hvordan du kan handle FTSE med lønnsomhet, da vil du kunne bruke denne nye funnet handelsformen til noe marked, slik at du kan dra nytte av mange flere muligheter nikkene. Du ser hva du kan bli overrasket over når du oppdager å lese denne artikkelen, er at vi handler alle instrumenter eller markeder på nøyaktig samme måte i henhold til historien, som diagrammet forteller oss, ved hjelp av vår sett-og-glem stil av Lazy Trading. Vi ser ut til samme prisoppsett på den daglige tidsrammen, har våre samme regler for oppføring, administrerer handelen på samme måte og velger vårt overskuddsmål på samme måte. Imagine å ha en handelsstrategi som du kan bruke på valutaer, indekser og varer på bare en tidsramme. Det er handlingsprinsippet på vei til The Lazy Traders forex-kurs - holder ting enkelt og uanstrengt, men med maksimal profittpotensial. Ikke bare vil denne stilen spare deg for en overflod av tid og penger det vil også redde deg fra å hoppe fra strategi til strategi som en hund som jager halen. Lyd kjent. Sett inn i det, vi har alle vært der. Så om det handler om en pin-bar-reversering på Gold, FTSE, GBPCAD eller USDCHF , vi handler det på samme måte som rega rdless av instrumentet er Vår handelsstil, ved hjelp av prishandling, tar ikke bare minutter om dagen for handel, men kan fungere universelt på tvers av alle markeder og tidsrammer. I motsetning til mange andre i markedet som handler med handel, holder vi bare til daglige og ukentlige tidsrammer som det gir oss fantastisk tid tilbake fordeler. Etter alt, er vårt gjetning at du valgte handel hovedsakelig som et kjøretøy for å tjene penger kapitalvekst på den mest effektive måten i stedet for å bli kjedet til pulten hele dagen å se barer. Så har vi nå fastslått hvorfor handelsprisaksjon på de høyere tidsrammer er den smarte tingen å gjøre, og at vi kan søke prishandlinger for alle markeder. Hvordan handle FTSE 100. Selv om FTSE 100-handel er under, ville vi ha analysert diagrammet og handlet det akkurat som om det var et valutapar eller edelt metall, dette skjer bare for å være FTSE 100 Vi bruker markedsanalyse og forståelse av prishandlinger for å komme frem til konklusjonen om handel eller ikke å handle. Så hvordan handlet vi FTSE i mai vi handlet det i henhold til det vi så på diagrammet. Vi så at prisaksjonen på den ukentlige tidsrammen var på en flerårig høyde og at verdien av FTSE ikke hadde overskredet dette punktet siden før snuppen Millennium Så dette ga oss en svært effektiv oppføring å selge. Tross alt kan vi se at dette diagrammet har vært i hovedsak som de siste 13 årene, og så på skjemaet, så det var et tilfelle av bare å selge toppen av serien på en nivånivå av motstand eller forsyning hvor folk som var lange vil se for å realisere deres fortjeneste. Motstandsnivået var et veritabelt betongloft, og sannsynligheten var at prishandlingen skulle skyte av den. Så, analysen gjort, så vi etter vår oppføring Tross alt kan vi ikke hoppe inn i markedet uten vårt signal eller grønt lys fordi det er hva en magerhandler gjør i frykt for å gå glipp av. Vi fant vårt signal om den uka en bearish pin bar reversering som vi brukte som vår bekreftelse på bekreftelse til en ter Selv om vi normalt handler den daglige tidsrammen det faktum at det var den ukentlige og en høyere ordrestidsramme mot et så sterkt nivå, tok vi det kort og våre kunder gjorde også. Vi regnet ut at handelsresultatet kunne overstige 18 6 Det så ut som det store kahuna-løpet Vi satte ordrene opp og gikk bort. Den 31. mai tok vi denne handelen kort på FTSE s ukentlige diagram og satte tålmodig i dette i fem uker. Handelen gikk pent inn i fortjeneste med det samme og kom ikke tilbake Noen klienter tok overskudd og avsluttet handelen som det første tar overskuddsnivå, og gir en 6 5 avkastning på hovedstaden i uke 4 andre holdt der inne og venter på å gi mer potensiell fortjeneste ved å la sin handel stå åpen var det en risiko , men hvor det er risiko, er det belønning. Vi handlet FTSE i henhold til det vi så på diagrammene, anvendte vi vår markedsanalyse og forståelse av prishandlingen som fungerer på alle markeder og så muligheten som ble handlet akkurat på samme måte som det var vi t racing-kabel, Loonie eller Swissy. Det er sett og glem Lazy trading price action fra bare minutter om dagen For å finne ut hvordan denne handelsformen kan hjelpe deg og hvor lett du kan sømløst integrere den i din livsstil, sjekk ut vår flaggskipsprogram The Lazy Trader Ultimate. Du kan også like.

Comments

Popular Posts