Quantmod Bollinger Bånd


Jeg har problemer med å teste en Bollinger Band-strategi i R Logikken er at jeg vil ta en kort posisjon dersom Lukk er større enn Øvre Band og deretter lukke posisjonen ut når den krysser Gjennomsnittet. Jeg vil også ta en lang posisjon hvis Lukk er lavere enn Nedre Band, og Lukk posisjonen når den krysser Gjennomsnittet Så langt er dette det jeg har. Bands - BBands lager Lukk, n 20, sd 2.sig1 - Lag ifelse lager Lukk bånd opp, -1 , 0.sig2 - Lag ifelse lager Lukk bbands dn, 1,0.sig3 - Lag ifelse lager Lukk bbands mavg, 1, -1.sig - sig1 sig2. Dette er hvor jeg sitter fast, hvordan bruker jeg sig3 for å få tak i ønskede resultater. Det primære tillegget til denne funksjonen ring over TTR-versjonen er i tegningsargumentet bandene vil tegne standard Bollinger Bands, prosent vil tegne Bollinger b og bredde vil tegne Bolinger Bands Width De to siste vil bli tegnet i nye figurregioner. Se bollingerBands i TTR for detaljer om implementering og referanser. Bollinger Bands vil tegne n, eller planlagt å bli tegnet, på det nåværende diagrammet Hvis tegning er enten prosent eller bredde, vil en ny figur bli lagt til de aktuelle TA-figurene som er kartlagt. En chobTA-gjenstand vil bli returnert stille. Se bollingerBands i TTR skrevet av Josh Ulrich. Bollinger Band quantmod. On Mon, Oct 19, 2015 kl 04 04, skrev bgnumis bgnum skjult email. Hi alle, Når jeg plotter Bollinger band med chartSeries IBEX, tema hvitt, TA c addBBands 50,2 Det er et nei skyggeområde at det er brukt til å oppnå nivåene Hvordan kan jeg plotte med charSeries slik at plottet starter på skyggeområdet Jeg mener, hvordan kan jeg si at aksen begynner å plotte fi 50 trinn fremover på diagramserien. Dette er veldig uklart Hva er skyggeområde Hva nivåer refererer du til. alternativ HTML-versjon slettet skjult e-postliste - For å UNSUBSCRIBE og mer, se VENNLIGST les leseplanleggeren og gi kommentar, minimal, selvstendig, reproducerbar kode. - Joshua Ulrich FOSS Trading. skjult e-postliste - For å UNSUBSCRIBE og mer, se VENNLIGST les leseplanleggeren og gi kommentert, minimal, selvstendig, reproducerbar kode.

Comments

Popular Posts